Nasza Społeczna Odpowiedzialność

Żabka Polska uwzględnia aspekty odpowiedzialności społecznej na wielu płaszczyznach zarządzania organizacją. Główne kierunki działań zostały wytyczone ze świadomością misji, wizji i wartości sieci. Jako wiodąca sieć działająca w segmencie convenience Żabka dba o wygodne i szybkie zaspokojenie codziennych potrzeb swoich klientów. Chcemy, by nasze sklepy były dobrymi sąsiadami milionów Polaków, a dobre, sąsiedzkie relacje budujemy w sposób odpowiedzialny społecznie.

 

Wśród interesariuszy spółki istotną rolę odgrywają Franczyzobiorcy, gdyż to poprzez sklepy, które prowadzą, Żabka buduje swój obraz w oczach klientów. Swoją społeczną odpowiedzialność Żabka Polska realizuje w 5 głównych obszarach wyłonionych z zakresu zaangażowania społecznego, środowiska oraz zagadnień konsumenckich i pracowniczych.

 

OBSZARY STRATEGII CSR ŻABKA POLSKA

Image Map

Serwis internetowy www.zabkapolska.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.