Żabka wyemituje reklamę wybraną przez Internautów

Już 22 lutego br. swoją premierę telewizyjną będzie miała wytypowana przez Internautów reklama Żabki. Scenka do najnowszego spotu została wybrana poprzez głosowanie przeprowadzone na portalu Facebook.

 

Od 10 do 13 lutego wszyscy fani Żabki na najpopularniejszym portalu społecznościowym zyskali możliwość zagłosowania na jedną z dwóch scenek do nowej reklamy tej popularnej sieci sklepów. Internauci wcielając się w recenzenta spotu, mogli zdecydować, która z dwóch zabawnych sytuacji odegranych przez profesjonalnych aktorów trafi do emisji w telewizji i Internecie. Fani głosowali za pomocą wpisywanych w komentarzach hashtagów #rodowod lub #gosc, odnoszących się do roboczych nazw obu scenek. Po zaciekłej walce trwającej do ostatniej chwili plebiscytu, pierwsze miejsce zajęła scenka #gosc, którą już w przyszłym tygodniu będzie można zobaczyć w telewizji i Intrenecie.

 

Pełne humoru reklamy sieci Żabka, które można oglądać w telewizji już od ponad roku, to element kampanii: „Żabka. Mały Wielki Sklep”. Tworzone we współpracy z agencją PZL spoty docenione zostały przez jury prestiżowego konkursu Effie Awards 2016, zdobywając złotą statuetkę w kategorii retail. Zabawne filmiki, pokazują zarówno kulisy pracy w sklepach Żabka, jak i prezentują scenki z udziałem sprzedawców i klientów. Jednak po raz pierwszy firma postanowiła zaangażować w wybór odpowiedniej scenki swoich klientów.

Zobacz naszą stronę sieci Żabka

Zobacz naszą stronę sieci Freshmarket

Franczyza

Nasi partnerzy biznesowi

Serwis internetowy www.zabkapolska.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.