Firma Żabka Polska nie spoczywa w poszukiwaniu rozwiązań spełniających oczekiwania współczesnego konsumenta żyjącego w biegu, pragnącego jednak zdrowo się odżywiać. Po wprowadzeniu nowej marki własnej sałatek warzywnych Green GO!, poszerza swoją ofertę o soki utrwalane metodą ciśnieniową. Tłoczone na zimno, a następnie poddawane działaniu wysokiego ciśnienia, zachowują wartości odżywcze surowych owoców i warzyw.
Ciśnieniowanie to innowacyjna, nietermiczna metoda utrwalania soków tłoczonych na zimno - HPP (z ang. High Pressure Processing). Zamiast pasteryzacji, produkt poddawany jest działaniu wysokiego ciśnienia. Proces ten w sposób minimalny wpływa na cenne substancje odżywcze (witaminy, polifenole), a także barwę, smak i zapach. Dzięki temu powstały produkt zachowuje właściwości surowych owoców i warzyw.
- Dbamy o to, by oferta sklepów Żabka odpowiadała na potrzeby konsumentów, którzy troszcząc się o swoje zdrowie, zwracają szczególną uwagę na skład produktów. Dlatego pierwsza sieć w Polsce, wprowadziliśmy do sprzedaży soki ciśnieniowane. Dzięki tej innowacyjnej metodzie wytwarzania produkty zachowują wszystkie walory naturalnych soków owocowych i warzywnych. Dodatkowo przydatność tych produktów do spożycia wynosi nawet do 3 miesięcy – mówi Żaneta Jajor, Kupiec Kategorii Produktowej w Żabka Polska SA.
W asortymencie sklepów sieci dostępne są soki od dwóch dostawców. Polska firma Tłocznia Zdrowia dostarcza owocowo-warzywne soki ciśnieniowane o pojemności 200 ml, natomiast holenderski producent Fruity Line – ciśnieniowane smoothie o pojemności 250 ml: owocowe pod nazwą I’m Fruity oraz z dodatkiem płatków owsianych - I’m Awake.
Soki ciśnieniowane można kupić w Żabkach od lipca. Ich najszersza oferta dostępna jest w nowym formacie sklepów sieci.