Przesyłki Poczty Polskiej odbierzesz w sklepach Żabka i Freshmarket

Od połowy listopada br. w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy oraz wybranych miejscowości woj. mazowieckiego możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich, wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta będzie sukcesywnie rozwijana w ponad 4700 sklepach w całej Polsce.

 

- Przyjęta w tym roku strategia rozwoju Poczty Polskiej zakłada w ciągu pięciu lat podwojenie przychodów z obszaru kuriersko-paczkowego. Prognozujemy wzrost naszych usług kurierskich na poziomie 15–20 proc. wobec 10-proc. zwyżek prognozowanych dla rodzimego rynku. Dzięki współpracy z liderem sektora convenience - sieciami sklepów Żabka i Freshmarket - zyskujemy na rynku przeszło 4700 punktów odbioru w atrakcyjnych dla Klientów lokalizacjach, otwartych od 6.00 do 23.00 – podkreśla Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

 

Poszerzenie usługi w sieci sklepów Żabka i Freshmarket o kolejnego operatora to odpowiedź na aktualnie panujące trendy. Rok 2016 był pierwszym w historii, w którym segment przesyłek kurierskich osiągnął największy udział w ogólnej wartości rynku usług pocztowych - według „Raportu o stanie rynku pocztowego w 2016 roku” (UKE 2016). Wynika to m.in. z dynamicznego rozwoju sektora e-commerce oraz silnej konkurencji ze strony operatorów pocztowych.

 

-Preferencje zakupowe Polaków zmieniają się. Nikogo nie dziwi już możliwość opłaty rachunków w sklepie czy doładowanie telefonu. Nasi Klienci są zapracowani i zabiegani, często nie są w stanie odebrać paczki do godz. 20.00 i oczekują rozwiązań, które ułatwią im codzienne życie. Możliwość odbioru paczek realizowanych przez Pocztę Polską w naszych sieciach, to olbrzymie ułatwienie dla naszych Klientów, wpisujące się w ideę formatu sklepu convenience – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w spółce Żabka Polska.

 

Jak to działa?
Klient Poczty Polskiej otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego przez odbiorcę sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, adresat otrzyma powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00.

 

Zobacz naszą stronę sieci Żabka

Zobacz naszą stronę sieci Freshmarket

Franczyza

Nasi partnerzy biznesowi

Serwis internetowy www.zabkapolska.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.