Pakiet usług jak magnes przyciąga Klientów do Żabki i Freshmarketu

Od połowy listopada br. w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na Mazowszu możliwy będzie odbiór paczek kurierskich, wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Podjęta współpraca to efekt aktywności firmy Żabka Polska na rynku usług, podyktowana zmianami trendów konsumenckich. Klienci nie tracąc czasu, podczas dokonywania codziennych zakupów, będą mogli odebrać paczkę. Poczta Polska z kolei zyska ponad 4,7 tys. dodatkowych punktów odbioru.

 

Rozwój oferty usług to element strategii sieci Żabka i Freshmarket, której placówki dzięki dobrym lokalizacjom i zoptymalizowanej ofercie asortymentowej mają ułatwiać Polakom codzienne życie. Klienci w drodze do domu czy pracy mogą dokonać płatności mobilnych, opłacić rachunki jak również zakupić gry liczbowe Lotto, w tym najnowszą EuroJackpot. Żabki i Freshmarkety oferują także płatności pieniądzem elektronicznym paysafecard, możliwość wypłaty gotówki oraz zakup doładowań do telefonów komórkowych, starterów GSM wraz z możliwością ich rejestracji bezpośrednio w sklepie.

 

- Obserwujemy sukcesywny wzrost zainteresowania naszymi usługami. Od kilku lat stale rośnie liczba transakcji bezgotówkowych, w ubiegłym roku zanotowaliśmy kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby transakcji wypłat gotówki oraz dynamiczny wzrost liczby kolektur Lotto. Obecnie wspólnie z firmą DHL Parcel Polska Sp. z o.o. wdrażamy usługę odbioru paczek we wszystkich sklepach Żabka i Freshmarket. Dodatkowo od połowy listopada br. z usługi odbioru paczki będą mogli również skorzystać Klienci, którzy dokonując zakupu przez Internet wybrali usługi Poczty Polskiej. Zwiększamy dostępność usług w naszych sieciach, które cechuje wysoki poziom współkupowania innych produktów i usług oferowanych w sklepach Żabka i Freshmarket – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w spółce Żabka Polska.

 

Walutą współczesnego Konsumenta jest czas i to on często determinuje podejmowanie codziennych decyzji zakupowych. Poszerzenie usługi odbioru paczki w sieci sklepów Żabka i Freshmarket o kolejnego operatora to odpowiedź na aktualnie panujące trendy. Rok 2016 był pierwszym w historii, w którym segment przesyłek kurierskich osiągnął największy udział w ogólnej wartości rynku usług pocztowych - według „Raportu o stanie rynku pocztowego w 2016 roku” (UKE 2016). Wynika to m.in. z dynamicznego rozwoju sektora e-commerce oraz silnej konkurencji ze strony operatorów pocztowych.

 

-Wykorzystując naturalny potencjał naszych sklepów czyli atrakcyjne lokalizacje, dogodne godziny otwarcia od 6.00-23.00, a także infrastrukturę IT oraz standaryzację możemy znacznie poprawić komfort odbioru paczek wielu Polaków, którzy nie martwiąc się o nieobecność w domu, odbiorą przesyłkę w wybranym przez siebie terminie – dodaje Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w spółce Żabka Polska.

 

Włączenie pakietu usług do oferty sklepów Żabka i Freshmarket przyczynia się do jeszcze lepszego wykorzystania zarówno potencjału sprzedażowego całej sieci, jak i każdej z placówek z osobna. Zyskują na tym franczyzobiorcy prowadzący placówki handlowe. Firma Żabka Polska, w ramach umowy o współpracy, gwarantuje im gotowy pakiet usług wraz z materiałami szkoleniowymi oraz marketingowymi. Dzięki temu sieć może zapewnić wysoką jakość obsługi, a zabiegani Klienci szybko i kompleksowo zarówno dokonać zakupów jak i skorzystać z dodatkowych usług.

Rozwoju Usług w spółce Żabka Polska.

 

Zobacz naszą stronę sieci Żabka

Zobacz naszą stronę sieci Freshmarket

Franczyza

Nasi partnerzy biznesowi

Serwis internetowy www.zabkapolska.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.