Convenience dla fit-zabieganych

Purella Food wchodzi z unikatowym na rynku batonem Ewy Chodakowskiej do Żabki
Wyjątkowy baton proteinowy linii Be Raw Ewy Chodakowskiej pojawił się właśnie w ofercie zdrowych przekąsek sklepów Żabka. Baton o gramaturze 40g zawiera aż 38% białka i oblany jest gorzką 85% czekoladą. Dostępny jest na wyłączność tylko w sieci sklepów Żabka. Teraz w promocji cena batonu 4,99 zł do 26 czerwca br.

 

- Uważam, że sklepy convenience to idealny kanał dystrybucji dla moich impulsowych zdrowych przekąsek, na które popyt intensywanie rośnie. Żabka to lider tej kategorii - stąd nasza współpraca. Dzięki obecności sklepów Żabka na każdym rogu nawet w małych miasteczkach, wszystkie moje dziewczyny będą miały dostęp do produktów. To bardzo ważne, bo często mnie pytają, kiedy produkty będą dostępne również w małych miejscowościach – mówi Ewa Chodakowska.

 

- Współpraca z siecią z Żabka to ważny element w strategii rozwoju Purella Food. Linia BeRAW została bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów, a także rynek B2B, gdzie batony BeRAW zdobyły Złotą Perłę w kategorii „Fit przekąski”. Spójne są plany obu firm, wychodzimy naprzeciw konsumenckim trendom, inwestujemy w innowacje i produkty z kategorii fit and healthy – mówi Artur Gajewski z firmy Purella.

 

Żabka systematycznie rozwija kategorię zdrowych, szybkich przekąsek skierowanych do Klientów dbających o dobrą kondycję. Wprowadzenie na wyłączność produktu jednej z najbardziej rozpoznawalnych trenerek fitness – Ewy Chodakowskiej, to odpowiedź na oczekiwania współczesnych Konsumentów, którzy nie mając czasu na przygotowywanie zdrowych przekąsek chcą kupić wartościowy, sprawdzony produkt, który nie zakłóci ich specyfiki żywienia i pomoże odzyskać energię w pracy czy na treningu.

 

- Badania pokazują, że 80% dorosłych Polaków (w wieku 18-59 lat) przynajmniej od czasu do czasu podejmuje aktywność fizyczną, a 69% dorosłych Polaków robi to co najmniej 1 raz w tygodniu (badania)*. W ramach kategorii produktów pro-zdrowotnych, to właśnie te dedykowane dla osób aktywnych fizycznie cieszą się największą popularnością. Produkty tego typu są kupowane przez konsumentów ze względu na dbałość o zdrowie, aby wspierać wydolność organizmu oraz wspomagać go po aktywności fizycznej. W tej podkategorii produktowej najbardziej popularne są batony energetyczne (18%) i proteinowe (17%) – mówi Anna Kokocińska, Kierownik Kategorii w zespole Impulse z firmy Żabka Polska.

 

Nowa oferta batonów to reakcja na zmieniające się potrzeby Klientów, którzy coraz częściej poszukują pełnowartościowych przekąsek w ciągu dnia, w drodze do domu czy pracy. Pięć tysięcy placówek sieci sklepów Żabka w całej Polsce zapewniają możliwość szybkiego, wygodnego zakupu unikatowych batonów niemal na każdym rogu ulicy. Produkty autorstwa jednej z najbardziej znanych, polskich sportsmenek gwarantują wysoką jakość oraz wyjątkowe walory smakowe.

Zobacz naszą stronę sieci Żabka

Zobacz naszą stronę sieci Freshmarket

Franczyza

Nasi partnerzy biznesowi

Serwis internetowy www.zabkapolska.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.